Gasten ontvangen zonder receptionist(e), het klinkt te mooi om waar te zijn. Maar toch is het mogelijk! Door een digitale receptie in te zetten gecombineerd met bezoekersregistratie, kunnen bezoekers zich eenvoudig zelfstandig aanmelden. Vervolgens kan er een bezoekerspas geprint worden of kan het contactpersoon direct gebeld worden.
Hoe werkt het?
Door middel van een touchscreen op de balie of op een zuil, kunnen bezoekers zich aanmelden. Zij vullen hun naam in en kiezen voor wie of wat ze komen en zijn vervolgens aangemeld. Het is vervolgens mogelijk om een bezoekerspas te printen met een optionele printer of direct te bellen naar de contactpersoon.
Enkele voordelen op een rij
Er zitten verschillende voordelen aan het toepassen van een digitale receptie. Zo voldoet een digitale receptie aan de GDPR wetgeving en zijn er minder contact momenten, hierdoor gaat het aanmeld proces sneller. Een bezoeker hoeft ook niet te wachten wanneer een receptionist(e) aan de telefoon zit. Daarnaast kan u ook eenvoudiger bijhouden wie er aanwezig zijn in uw pand, bijvoorbeeld voor noodgevallen,
Meer mogelijkheden
Er zijn nog veel meer mogelijkheden met de inzet van een digitale receptie met bezoekersregistratie. Bel ons gerust of vul het contactformulier in op de contactpagina. Wij vertellen u dan graag meer over de vele mogelijkheden die komen met de inzet van een digitale receptie. Ook kunnen we dan samen met u kijken wat voor uw situatie de beste oplossing kan zijn.